1. GÜN | 08:00-08:45 | Tanışıyoruz | Doç. Dr. Mustafa Eşkisu | Tanışma ve eğitim sürecini yapılandırma |
09:00-09:45 | Bilişsel Davranışçı Terapi | Doç. Dr. Mustafa EŞKİSU | Bilişsel davranışçı terapinin kuramsal yaklaşımı ve temel ilkeleri |
10:00-10:45 | Bilişsel Davranışçı Terapi-II | Doç. Dr. Mustafa EŞKİSU | Bilişsel davranışçı terapinin kuramsal yaklaşımı ve temel ilkeleri |
11:00-11:45 | Okulda Bilişsel Davranışçı Terapi | Doç. Dr. Mustafa EŞKİSU | Okul ortamlarında psikolojik müdahaleler ve bilişsel davranışçı terapinin okul ortamına aktarılmasına yönelik temel ilkeler |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Okul Temelli Araştırma Planlama | Dr. Öğr. Üyesi Mustafa KÖROĞLU | Psikolojik müdahalelerin etkililiğinin değerlendirilmesine yönelik araştırma planlama süreci |
14:00-14:45 | Okul Temelli Müdahalelerde Değerlendirme | Dr. Öğr. Üyesi Mustafa KÖROĞLU | Psikolojik müdahalelerin değerlendirmesinde kullanılan ölçme ve değerlendirme teknikleri |
15:00-15:45 | Okul Temelli Vaka Formulasyonu Oluşturma | Doç. Dr. Mustafa Eşkisu | Okul temelli vaka formülasyonunun temel bileşenleri |
16:00-16:45 | Vaka Formulasyonu -Uygulama | Doç. Dr. Mustafa Eşkisu | Okul düzeyinde karşılaşılan bir probleme yönelik vaka formülasyonu hazırlama |
2. GÜN | 08:00-08:45 | Motivasyonel Görüşme | . Doç. Dr. Mehmet Ali YILDIZ | Motivasyonel görüşmenin temel ilkeleri ve yaklaşımı |
09:00-09:45 | Motivasyonel Görüşme Teknikleri – Uygulama | Doç. Dr. Mehmet Ali YILDIZ | Motivasyonel görüşme tekniklerinin uygulanması |
10:00-10:45 | Kaygı ve ilişkili bozukluklar | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Kaygı, kaygının nörofizyolojik yapısı ve kaygıyla ilişkili bozukluklar |
11:00-11:45 | Kaygı bozukluklarında bilişsel davranışçı terapi | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Kaygı bozukluklarının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Kaygıya okul temelli müdahale | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Kaygıyla ilişkili bozukluklarda okul düzeyinde uygulanacak müdahaleler |
14:00-14:45 | Travma ve ilişkili bozukluklar | Doç. Dr. Mehmet Ali YILDIZ | Travma, travmanın etkileri ve travma sonucunda oluşan psikolojik problemler |
15:00-15:45 | Travmada bilişsel davranışçı terapi | Doç. Dr. Mehmet Ali YILDIZ | Travma sonrası stres bozukluğunun bilişsel davranışçı modeli |
16:00-16:45 | Travmaya okul temelli müdahale | Doç. Dr. Mehmet Ali YILDIZ | Travmayla ilişkili problemler karşısında okul düzeyinde uygulanacak bireysel veya grup temelli müdahaleler |
3. GÜN | 08:00-08:45 | Sınav kaygısı | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Sınav kaygısı, bileşenleri, açıklayıcı modeller ve risk faktörleri |
09:00-09:45 | Sınav kaygısında bilişsel davranışçı terapi | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Sınav kaygısının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
10:00-10:45 | Sınav kaygısında okul temelli müdahaleler-I | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Sınav kaygısına yönelik okul düzeyinde uygulanabilecek bireysel ve grup müdahaleleri |
11:00-11:45 | Sınav kaygısında okul temelli müdahaleler-II | Uzm. Psik. Danışman Umut Aydoğdu | Sınav kaygısına yönelik okul temelli müdahalelere yönelik bir uygulama planı hazırlama |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Yemeyle ilişkili bozukluklar | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Yemeyle ilişkili bozukluklar, belirtileri, risk ve koruyucu faktörler |
14:00-14:45 | Yeme bozukluklarında bilişsel davranışçı terapi | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Yeme bozukluklarının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
15:00-15:45 | Yeme bozukluklarında okul temelli müdahaleler | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Yeme bozukluklarına yönelik okul düzeyinde bireysel ve grup müdahaleleri |
16:00-16:45 | Yeme bozukluklarında okul temelli müdahaleler-II | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Yeme bozukluklarında okul temelli bireysel ve grup müdahalelerine yönelik uygulama planı hazırlama |
4. GÜN | 08:00-08:45 | Depresif bozukluklar | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Duygudurum bozuklukları, belirtileri, risk ve koruyucu faktörleri |
09:00-09:45 | Depresif bozukluklarda bilişsel davranışçı terapi | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Duygudurum bozukluklarının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
10:00-10:45 | Depresyona okul temelli müdahaleler-I | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Duygudurum bozukluklarına yönelik okul temelli bireysel ve grup müdahaleleri |
11:00-11:45 | Depresyona okul temelli müdahaleler-II | Dr. Öğr. Üyesi Sezen Güleç | Duygudurum bozukluklarında okul temelli müdahale planı hazırlama |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Öğrenme güçlükleri ve dikkat problemleri | Dr. Öğr. Üyesi Oğuzhan Çelik | Öğrenme ve dikkat problemleri, özgül öğrenme bozukluğu ve dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu |
14:00-14:45 | Öğrenme problemlerinde bilişsel davranışçı terapi | Dr. Öğr. Üyesi Oğuzhan Çelik | Öğrenme ve dikkat becerisiyle ilgili problemlerin bilişsel davranışçı modeli |
15:00-15:45 | Öğrenme problemlerine yönelik okul temelli müdahaleler-I | Dr. Öğr. Üyesi Oğuzhan Çelik | Öğrenme ve dikkat temelli problemlerde okul düzeyinde uygulanabilecek bireysel ve grup temelli çalışmalar |
16:00-16:45 | Öğrenme problemlerine yönelik okul temelli müdahaleler-II | Dr. Öğr. Üyesi Oğuzhan Çelik | Öğrenme ve dikkat problemlerine yönelik okul temelli müdahale planı hazırlama |
5. GÜN | 08:00-08:45 | Dışa yönelim problemleri | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | Dışa yönelim, saldırganlık ve öfke problemleri |
09:00-09:45 | Dışa yönelim problemlerinde bilişsel davranışçı terapi | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | Saldırganlık ve öfkenin bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
10:00-10:45 | Dışa yönelim problemlerine okul temelli müdahaleler | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | Dışa yönelim problemlerinde okul düzeyinde uygulanabilecek müdahaleler |
11:00-11:45 | Okul reddi | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Okul reddi davranışı ve ilişkili etkenler |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Okul reddi davranışında bilişsel davranışçı terapi | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Okul reddi davranışının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
14:00-14:45 | Okul reddine yönelik okul temelli müdahaleler | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Okul reddine yönelik okul temelli müdahaleler |
15:00-15:45 | Kariyer gelişimi ve bilişsel davranışçı terapi | Dr. Öğr. Üyesi Namık Kemal HASPOLAT | Kariyer gelişimi, bilişsel davranışçı yaklaşıma sahip kariyer gelişim kuramları |
16:00-16:45 | Kariyer gelişiminde okul temelli müdahaleler | Dr. Öğr. Üyesi Namık Kemal HASPOLAT | Kariyer gelişimi kapsamında okul temelli müdahaleler |
6. GÜN | 08:00-08:45 | Akademik motivasyon ve akademik erteleme | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Akademik motivasyon ve akademik ertelemenin nedenleri ve ilgili kuramsal yaklaşımlar |
09:00-09:45 | Erteleme davranışında bilişsel davranışçı terapi | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Akademik ertelemenin bilişsel davranışçı modeli |
10:00-10:45 | Ertelemeye yönelik okul temelli müdahaleler | Doç. Dr. Zekeriya ÇAM | Akademik ertelemeye yönelik okul temelli müdahaleler |
11:00-11:45 | Davranışsal bağımlılıklar | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | Davranışsal bağımlılıklar; internet ve oyun bağımlılığı |
ÖĞLEN ARASI |
13:00-13:45 | Davranışsal bağımlılıklarda bilişsel davranışçı terapi | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | İnternet ve oyun bağımlılığının bilişsel davranışçı modeli ve tedavisi |
14:00-14:45 | Davranışsal bağımlılıklarda okul temelli müdahaleler | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | İnternet ve oyun bağımlılığına yönelik okul düzeyinde uygulanabilecek müdahaleler |
15:00-15:45 | Davranışsal bağımlılıklarda okul temelli müdahale planı | Doç. Dr. Ferhat KARDAŞ | İnternet ve oyun bağımlılığına yönelik okul temelli müdahalere yönelik uygulama planı hazırlama |
16:00-16:45 | Değerlendirme ve Sonlandırma | Doç. Dr. Mustafa EŞKİSU | Değerlendirme ve sonlandırma |